Dagsarkiv: oktober 12, 2010

Redigerat

Jag tog bort ett par av exemplen i det här inlägget eftersom det var en hel del som valde att fokusera på sådant som inte var min avsikt. Möjligt att jag uttryckte mig lite luddigt. Så om någon reagerar på … Läs mer

Publicerat i Bokbranschen | 2 kommentarer

Analyserar resultat

Sitter med uppsatsen och analyserar resultatet av den här undersökningen. Det är så roligt! Tackar ödmjukast för alla inkomna svar. Någon som kan gissa vad det är jag analyserar? :)

Publicerat i Språk | 2 kommentarer

Vecka 39 hos malinthewriter (i bilder)

Veckan efter bokmässan var det ”vilovecka” uppe i norr. Vaknade upp på tåget på måndagsmorgonen och kom slutligen fram till Norrland. Ute var det soligt och skogen skiftade i vackra färger. Blev hämtad av mamma och avsläppt hos min morbror … Läs mer

Publicerat i Privat, Vecka! | Lämna en kommentar